Klachten en tevreden
Tevreden
Wij horen graag van u als u een klacht heeft, zo kunnen wij onze zorg kwaliteit hoog houden. Maar graag vernemen wij ook van u als u tevreden over ons bent.
Met het oog op het verbeteren van onze dienstverlening wordt er periodiek een patiëntenquête uitgevoerd via Beetr. Na een bezoek aan onze praktijk kunt u van hen een vragenlijst ontvangen over uw ervaring bij onze praktijk en uw behandeling. Deze vragenlijst ontvangt u via een e-mail. Deze vragenlijst is volledig anoniem. De resultaten hiervan worden gepubliceerd op Google Reviews, ZorgkaartNederland en Tandarts.nl
Bent u tevreden of heeft u een suggestie, dan kunt u ons dat uiteraard ook zelf laten weten. Dat stellen wij zeer op prijs.
Klachten
Ondanks de inzet van onze medewerkers kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de behandeling in onze praktijk. U kunt dan een schriftelijke klacht indienen bij uw behandelaar. In de meeste gevallen zal een gesprek tussen u en uw behandelaar genoeg zijn. U kunt uw klacht naar ons mailen, info@mondzorgbeuningen.nl of per post naar ons sturen, Alexiastaat 69, 6641 CW Beuningen, te Beuningen.
Vermeld bij uw klacht aan welke behandelaar deze is gericht. De baliemedewerkster neemt deze aan en zal ervoor zorgen dat uw klacht bij de juiste behandelaar terecht komt.
Wij streven erna om binnen 14 dagen maar uiterlijk 6 weken op uw klacht te reageren.
Als u behoefte heeft aan een derde, neutrale partij, dan kunt u uw klacht indienen bij de KNMT. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan kosteloos tussen u en uw tandarts bemiddelen. Met als doel een oplossing te vinden.